27 febrero, 2006

firsts steps!!!!




Ei gent!!!

Estic a la uni fent feina perque avui estic molt animada. Despres de la visita del Tete i la super sorpresa de la visita fugaz de la Laia i el Ion, tinc les piles mes carregades que mai!!!!!

Han sigut uns dies molt divertits. Visitant la ciutat i fent el turisteo basic. I 2 dies abans de que marxes el Tete, va i es presenten aquells dos a casa de Londres. Es impresionant el que algu pot fer per tu. Mil gracies guapos. M'ho he passat genial amb aquesta fast visit.

Doncs aquesta part del blog, la volia dedicar a dir-vos que el meu project final de carrera a sortit ultimament en dos publicacions: una cutre (al diari de l'escola, pero algo es algo) i l'altre a un llibre que es diu Select D (www.indexbook.com/select). Cada any fan un recull de projectes d'estudis i de dissenyadors coneguts i no tant reconeguts. L'ultima part del llibre la dediquen a projectes de gent que ja ha acabat la carrera o de projectes d'estudiants. A la pagina 600 i pico surt el meu projecte. No us demano que el compreu pero em faria ilu que li fessiu una ullada si passeu per Fnac un dia d'aquells tontos. Tambe surt el projecte "el tipodromo" de la Carol, "hangover" del Brotons i "Batibull" de la Kan kan (albeta).

Pos despres del torbellino de dies de visites esperades i no tant esperades (laietis i jonasin!!!), torno a la vida diaria de Londres, amb els seus Wait del semafors, Way outdel metro, oyster card, sorrys per tot arreu, cafes aigualits i dies curts i nuvolosos.

ANITA:
Ah Anita! Me encantan tus mails larguisimos y tus africanos (si que parecia una web de africanos, pero mi chifla, me chiflas y nos chiflamos). Tu sigue escribiendo. El titulo del blog es "snd in london" pero es para todos!!!!!!!! Si propones otro titulo lo cambio. Tengo ganas ya de verte eh pendona. ?No te habras hecho esos tatoos horribles y subcutaneos que llevan los etiopes, no? que miedo :}

1 comentario:

Ion dijo...

txikos!
com es domina la sandra el metro de london, como la palma de su mano!

aio