22 febrero, 2006

Senyals de vida again!



Ei familia!!!!

Com va per Barcelona? Bueno, ja tinc aquí al Tt i ja m´ha anat explicant com va per aquí. Buf! Aquí a Londres estic molt be pero tinc una mica de ganes de veure-us… jo es que son molts dies sense sopars amb les 5 magníficas, xinos amb les kankans, shopeos amb l’Estelar, Cangurazos, Mojitos de gasolinera, etc.

Aquests dies que ha vigut el Tt tot ha sigut una mica diferent. Per sort, ha coincidit que tampoc tenia gaires classes… només demà dimecres i dijous….

Ah! Que encara no us ho he explicat: l’altre dia vaig tenir tutoria (es una classe que es fa nomes amb el teu grup de treball i cadascu enseya com va amb el seu projecte). Total, que la profesora del Master diu:

-Al final de classe que es quedi la Beth i la Sandra que els hi vull comentar unes coses dels seus treballs.

Jo cagada, m’acosto…. i al final no era per tant… ens va dir que esta fent un projecte de recerca que acaba amb una expo i un llibre explicatiu de tot el procès amb el departament de recerca cultural de la universitat. Demà tinc la primera reunió, però segons el que vaig entendre, és algo així com recerca de records de familia rel·lacionat amb el textil de diferents cultures que es troben a Londres, quedar-nos amb una i investigar sobre aixó. El projecte es fa amb dos professionals i uns 15 estudiants de moda, fotografía, il·lustació, enquadernació i dissenyadors gràfics. Em va escollir a mi perque diu que li agrada molt la meva manera de treballar… no se que haurà vist…. Si a clase m’entero de la meitat!!!
Bueno, intentaré estar a l’altura. Es reunixen 2 cops per setmana i la expo és a l’Abril, és a dir, que li em de donar canya al tema…..!!!! Ja us aniré explicant.

Pos aixó, que tinc al Tete per aquí. Diumenge ja tona i no se quan el tornaré a veure. Suposo que quan jo vingui a Bcn de visitilla.
Aquests dies que ell està aquí estem aprofitar al màxim per veure la ciutat turística. La veritat és que jo portava aquí un mes i mig i no havia vist ni la meitat. Quan vius aquí et mires el Big Ben diferent i tots els carrers son vies de pas. En canvi, si t´ho mires detingudament, és maco, tot té la seva història. De moment em fet el centre centre com la Bahia de Westminster, el Big Ben, Trafalgar Square, Tower Bridge, London Bridge, la Tate, Hide Park, La ruta de los Docklands, el palau on estan las joyas de la corona…. Us he fet una recopil·lació de imatges en la que gairabé no surten edificis coneguts perque no ho soporto fer la turistada maxima. Ah! Tambe em anat al mercat de les flors de darrera de casa (espectacular!!!), i Bricklane, Spitafields i la pizza famosa orgànica dels diumenges amb el Toni i el Guillem. La Carol, aquest cap de setmana estava a Bcn. Hi ha anat de visitilla perque dilluns va ser el seu cumple i volia celebrar-ho a Bcn.
Amb el Tete encara ens queden uns dies per gaudïr de la ciutat. Falta Camden, Harrods, etc.

Ah! També us he posat una coposició de fotos fetes desde la Tate Modern, perque veiueu com és de brut el riu i com es va liar la Ballena famosa. Ah! I també hi ha fotos de com vam arraglar el jardí. Mi hombre que és una manitas, va passar el cortacésped, va podar les plantetes, va replantar geranios….. un jardinero fiel!!!!

Us escric més endavant, vale? Un peto a tots

snd

PD: Martucha, gracias por contribuir al blog. Tu si que sabes!!!!
Laionetis: Felicitats per la obra, ja m'han dit que va ser tot un exit. Pero tu no te llamabas Julieta?
Tinc ganes de veure-us......... us estimo putillas!!!!

No hay comentarios: