10 febrero, 2006

Senyals de vida desde London!






Sento la penjada!

Es que he tingut molta feina aquesta setmana!!! Workshop de Tipografia i de silkscreen...

Us envio algunes imatges que he fet ultimament. La del grup de gent som tots de Barcelona: el Dani, Toni, Guillem, la Carol i jo en un bar que esta molt a prop de casa. Es un bar que es diu BigChillBar a la zona de Bricklane (adjunto imagen de la zona).

Tambe podeu veure algunes fotos del taller de tipografia. El curs va durar 2 dies i vam aprendre a fer posters amb propietat. Al Master de Disseny som uns 40. Han fet tres grups, i els tallers son nomes amb aquesta gent. Poc a poc ja anem agafant confiança entre tots. I mira que es complicat, perque hi ha gent de tot el mon: Tahilandia, Taiwan, Japos, gent de Grecia, Polonia, Irlanda, Anglesos... i els accents son tambe molt diferents i raros d'entendre.

Pos eso, estic molt be per aki... m'anyoro una mica pero per aixo tinc aquesta web que ENTRE TOTS ANIREM MANTENINT!!!!
Sento haver trigat tant en escriure, pero prometo escriure i penjar fotos al menys once a week.

La setmana que ve, ve el Tete a London uns 10 dies. Us podeu imaginar les ganes que tinc de veure'l..... Es dificil estar aki quan tots esteu alla..... A part, avui es l'aniversari de la Emma: 2 anyets!!! M'encantaria poder estar a la seva festa i menjar triangles de pa bimbo plens de Nutella, menjar pa de pessic amb lacasitos i rebre la tipica bosseta de chuches.... pero no va a poder ser. Es tan mona!!!! Per sort la Laura i el Tete em van informant de tant en tant com creix la meva cuca preferida!

Bueno, ara fare un paragraf per cada grup de gent que ha intervingut en la web:

GRUP EINA: Kan kan Alba, m'encantaria tenir unes boots from California com les que tens tu... tenim un viatge pendent en carrilac vermell descapotable per Pensilvania, do you remember el CD Country? Me troncho
Merche, em deus un dinar/sopar/emorzar al teu nou nidito de amor... quina embeja que em dones. Ah! I no treballis tant i queda amb la Esteloide que em va enviar un mail desesperada que casi em veia mes a mi que a vosaltres que esteu alla!!!! Recors al teu Marquitus i a ver si m'envies foticos de coses que fagis a l'estudi de l'Aguilator!

NURI: En el Master he conegut a dos tios de Galicia.... ja t'els presentare quan vagi a visitar-te a la Coru. Em fa molta gracia com aquests dos "paios" parles en angles. Es que posen un accent galleg inevitablement divertit!

GRUP 5 MAGNIFICAS: Aunque falten algunas por intervenir (va por ti Miri) me encanta saber de vosotras a traves de la Web. Martuchu, supongo que tu liada con lo de los examentes como siempre. Bueno, si me hechas de menos, siempre puedes mirar la foto Polaroid que nos hizo NO SE QUIEN (I____d) en el restau italiano ese que nos pusimos todas las botas. Asi te acordaras de aquella noche tan divertida y las que nos faltan por correr. Recuerdos a Edi. Dile que todavia espero que me de la info de los cursos de impresion que hacian en Brighton!!!!
Guascha, pots donar senyals de vida... espero que estes bien por esos mundos de Dios... Tengo como proposito en el 2007, acompanyarte en uno de esos viajes tan fantasticos que te montas. Y no lo digo por decir. De verdada que me encantaria conocerte en tu salsa. Te quiero mi Guascha!!!
Bueno mi Laia y mi Jonas, gran idea la de penjar fotos de Quiexans... siempre quedara Queixans en mi mente. Fent panellets, passejant, sobant fins les mil, el Champion, Andorra i els Zara's :) Espero que et vagi molt be el treball i que vagis mes a Comunicacio Audiovisual perque et recordo que hi estas apuntada (es broma, eh!) Recors al Jonasin y a su coche CASI NEGRO

LAURA: Ja no em queda res per dir-te despres del mail ploros que em vas enviar l'ultim dia. Espero que no s'et fagi tant dur el que jo estigui aki. Prometo recompensar-te els cangurazos que no puc fer mentre estic aki!!! Ah! I envia'm foticos de la festa avui de la cuca, eh! Que son 2 anys ja! Que fort, amb lo petita que sembala encara! Tinc unes ganes de achucharla!!!!

TETE: Sabes que ya no pasara otro jueves sin que nos veamos? tkro y tengo muchas ganitas de verte mi vida

Bueno, eso es todo amigos..... ah! I ja trigeu en venirnos a veure a la Charito i a mi!

Un petonas al nas

No hay comentarios: