21 marzo, 2006

Hola parelleta...

Felicitats per aquests 7 anys junts...i tal i com diu la Marta, sou una parella exemplar!! Sempre ho heu sigut x tots nosaltres!! Em fa molta gràcia veure les fotos dels vostres inicis, com heu canviat, eh?? Be de fet tots, l’altre dia quan miràvem les fotos a casa la Sandra me’n vaig adonar de que fa molts anys que ens coneixem i que pràcticament hem crescut junts...I com hem canviat, eh Guascha??? Como nos reimos con esas fotos y nuestras epocas chungas!!!jajaja!! Ara em posaré sentimental xo, la veritat es que em fa molt feliç veure fotos de fa anys; del 1998, 1999 o del 2000 i veure que seguim juntes i que seguim sent amigues. Pos res, que x MOLTS ANYS MES!!!!!!
OS QUIERO
muakk

4 comentarios:

tete dijo...

SI si!! Pero hay cosas que siguen igual!! Sigue habiendo una buena amistad... mis paletas siguen separadas, anita sigue sin poder cerrar la boca :-0 , laiets siempre preparada para una foto, sandra tan de diseño, miri tan fugaz con sus rocas y carlitos por ahi, martita sigue igual, etc...
Y grandes incorporaciones como ESE IONY, surfero e ingeniero... bonita combinación ahh!! y sobretodo VASCO!! con un monton de primos que como poco su abuela tuvo que parir a 15 tios, porque a mi no me salen las cuentas!! Y Eddy que aunque esporádico, se le ve un buen tio y loco por Marta. Luego tenemos a Aleix que muy bien no se sabe que es, pero no se le puede negar que quiere un monton a Ana!!

Un beso a tod@s!
Iony pa ti más!!

_.·´¯(_.·´¯(_juaaaaaaaaaaaaaar_.·´¯(_.·´¯(

snd dijo...

es que mas guapo no se uede ser!

snd dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Ion dijo...

tete, esto me ha llegau,

este finde te recompensare con unas weivis...
juaaaaaaaar