22 julio, 2006

CALIFORNIA_TOMO I

I despres dels dies de visites i visites, de festa, de maletes i rentadores per un tubo.... finalment dimecres al migdia vaig agafar el vol. 11 hores i vaig arribar dimecres al mati.
A part de fer el vago i dormir 14 hores seguides, estic arreglant-li una mica el pis buit del tete, de compritas de jarrones, menaje, cortinas y otras cositas perque es senti comode aquests 6 mesos que estara aqui.
El primer dia vaig anar a dinar la empresa. Si, si... vaig estar rodejada de Apple per 2 horetes. No tot es tant blanc com em pensava i la senyalitzacio dels espais deixen molt que desitjar, pero hi han uns icones que quan pugui els hi fare una foto para los diseñadores y diseñadores que miran el blogg de vez en cuando, para que opineis de como esta el diseño americano, vale?
I res, dema anirem a passar el dia a San Francisco........ i se poc mes del que ens espera a California durant aquest mes. Nomes vull descansar i desconectar de tot una mica (sense oblidar que us tinc que cuidar via blogg i algun mail que cae de vez en cuando). Necessito descansar, sortir i gaudir d'aquest ultim any de chachara que m'ofereix la vida.... porque a partir de Enero, a ponerse las pilas!

Us mantindre informats de lo que pasa a 9 horas menos de vuestro mundo!
Ah! I escriviu cosetes del que aneu fent vosaltres tambe.
Guasch, a ver si cae una foto de los Cameruneses nena, que nos tienes ansiosas!
Laietis, se que les vacances s'ha acabat, pero: vaya vacances nena! Ja aniras dient com va tot: Ah! i m'apunto lo de les fotos del pis!!!
Martu, ya contaras las venturas de las niñas histericas de las collonias
Miri, como va por London? I la secta? jajajjajaj
Kankans: cal?
Nuri, ja m'ha dit el tete que quiza inditex llega para un viaje a California? Nena........ tu si que sabes. Ja m'informaras!
Laura, em vull enterar de totes les campanes, eh!!!!!!!

salut a tothom




No hay comentarios: