06 octubre, 2006

WASTE

Ja estan aqui las Gomez ecologicas!!!!

Basta ya de malgastar energia, papel, tinta, luz..... un poco de cabeza por el medio ambiente, no?

Tot va començar perque la meva germana Laura tenia que fer una "feina" per el seu jefe: preparar un ppt per concenciar a la people de la perdua de TOT que es feia en el seu departament. Avui m'ha enviat el document i m'ha agafat ganes de fer-ho al estudi de l'escola. Ahir vaig deixar l'estudi a les 8 (que estava buit) i em vaig encarregar de tencar-ho tot, perque ningu s'havia dignat de fer-ho... i ara amb el ppt de la Laura he pensat: fare el mateix.

Els professors han flipat, i m'han donat la enorabona, el que ells no saben es que son ELLS ELS PRINCIPALS DESGRACIATS de marxar tot el cap de setmana i deixar-se la llum de l'oficina oberta (sala a la qual nomes hi poden accedir-hi ells). Vaya tela que ho hagi de fer un estudiant, i no ells aixo de penjar cartellets..... (amb paper reciclat, es clar)
Aqui qui educa a qui??
A ver que no me queda claro????
Mucho design i poca cabeza.

Bon cap de setmana.









No hay comentarios: