06 marzo, 2007

mucho ingles, poca creatividad.

Ara si que estic aprenent angles de debo! El primer dia d'arribar a l'escola, em van fer un examen i (com alguns ja sabeu) em van posar al level intermediat. Resulta que erem uns 12: un de Lituania, 6 coreanos, 4 japos i jo. Es clar, jo angles en se, pero es que entendre l'angles asiatic.... es de xinos (quina poca gracia!). No, de veritat, nomes s'entenien entre ells. El divendres vam fer exercicis en grups, i jo semblava la professora. Cal? No, no cal. Aixi que el professor em va recomenar canviar-mw. Avui ha sigut la primera classe amb el grup Upper intermediate, i la veritat es que molt millor. Jo angles de veritat, no asiatic-angles, gracies. Ja en vaig tenir prou al master. Era una mica dificil aguantar 20 minuts la explicacio d'un company asiatic... parlen molt tancat... bueno, i nosaltres massa obert..... cada unos tiene sus defectos.

Conclusion: Que ara crec que si que estic a gust.

El problema es que les classes son fins les 13 pm, i per la tarda m'aburru com una ostra. Estic buscant feina com a designer, pero esto de ser Latina, les tira patras. No se perque. Ni master a London ni na de na. Bueno, jo tambe m'ho complico perque he anat a demanar feina a uns dels estudis mes reconeguts (Pentagram). M'han dit que fins al Juliol, res de res. Es clar, no te fastidia: Quan fa calor Californiano i California es el que es con sus weavis i mojitos a Santa Cruz beach i tal..... tu encerrau fent design. Cabrons......... com s'en aprofiten dels designers juniors.

La meva fustracio despres de la chutada de Pentagram ha sigut tal, i gracies a lo tozuda que me parieron, he decidit trobar feina "por mis huevos". Dema tinc una entrevista en un estudi d'un chaval que va fer el master de Londres uns anys enrera i que ara te un chiringo amb uns amics a San Francisco. Ja us explicare que tal ha anat.

I res, basicament que les classes millor, the job-huntting still in process i el tete programando to el dia pa Apple.

This are the lastests news from California.
Cuidau-vos.

No hay comentarios: