21 abril, 2007

THANKS GOOD IT'S FRIDAY (tgif)

Ya no puedo mas, ya no puedo mas.......

DLL ja penso en el cap de setmana,
DM encara penso en el cap de setmana i el veig lluny
DX em moro per el cap de setmana,
DJ desitjo el cap de setmana i ho veig mes clar
DV es una broma de dia i ja es com cap de setmana,
pero estic cremadissima de tota la setmana
DSS soc una prol·longacio del sofa
DIUM me cago en todo porque ya se acaba el cap de setmana

CAL? I aixo que no tinc que alimentar una familia...

Jo he arrivat a la conclusio que es per el idioma.
Gastes mes energia, tanta que ni dos cafes sols al mati et fan fer funcionar la maquinaria...
I penso en la Laura que te una fiera que a les 7 del mati ja dona guerra. Jo sempre ho he dit i ho dire: Los hijos se quieren que querer tener, sorpresas, no gracias! Hijos son 24 horas.

I res familia, que ja es cap de setmana i Marta Vilagines sigue desaparecida.
Leera el blog algun año, tendra conexion a internet en su casa, en la uni. Hola?

MARTA, THE ECHO DE MENOS!!!!!
AH! POR CIERTO, SE TE PASO MI CUMPLEAÑOS. NO VALE.
YO TE RIEGO. ME RIEGAS TU A MI O QUE?
:p


BON CAP DE SETMANA A TOTHOM.

Carpe diem

1 comentario:

Anónimo dijo...

tete,
tu y yo más que regarnos, nos inundamos!
juaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar