27 mayo, 2007

COSINADA WITHOUT COUSIN

Bon dia cosineta i cia!

El teu mail m'ha provocat. Hi havia bastantes preguntetes. No he dit res últimament, cert, el fet és que em passo taaantes hores davant de l'ordinador que al arribar a casa la cosina no 'hi posa. Som la generació de la pantalla però no cal abusar-ne, no? (Com tu diries, cal?) En fin, aquí toy con mucho gusto!



Les fotos que m'envies són precioses, de fet aquest edifici me l'havien ensenyat a una classe del màster que ens parlaven d'urbanisme americà i el profe, un catxondo de mena, deia que provocava l'efecte "oh_my_god". Els espais col·lectius i els americans, tot un món (adjunto una foto pq el veieu) Cosineta, tu què vas dir quan vas veure-ho? Estas realment integrada i vas fer un oh my god a lo yanki? ...really?



Ahir va ser la cosinada, tot i que vem ser una colla (5o persones!!!!) se't va trobar a faltar. De novetats, poques, el Cristian va portar la novia i la Irma de Vilanova també (un british gentelman,jejje). No hi ha embarassades i els nens petits estan preciosos!La Emma i el Jan es van fer amics!! De la generació de l'avi hi havia la tieta de Vilanova, em recorda tant al iaiu... En fi, un dinar d'aquells que s'allaaaaarguen i que et fan posar al dia.Emotiu.

Em preguntaves si tenia la feina de la meva vida. Aquest concepte no existeix cosineta, no existeix ni la feina de la teva vida, ni l'home de la teva vida, ni el dia de la teva vida, ni la casa de la teva vida, ni el viatge de la teva vida, ni res de la teva vida!!!! Ara bé, estic molt contenta on treballo, hi porto ja quasi 2 anys, em sento a gust i és el tema que m'agrada, l'urbanisme. La resta també m'ho monto bé, és clar!

La vida em somriu, sóc feliç!

Cousin, un autobús em va atropellar el mbl...El molt rebel se'm va escapar de la butxaca mentre anava amb la moto, volia ser lliure! Total que com que es va quedar boca terrosa no hi veia i l'autobus més gros que passsava per davant la Sagrada Família me'l va atropellar. Daños colaterales del turismo, sí. Total: se'm van borrar certs números a lo random. La gent em diu que és perquè els tenia guardats al tf i no a la targeta. I jo em pregunto qui cari li va donar l'ordre de fer-ho així? Jo no vaig ser...En fi el teu USA número s'ha perdut. Me l'envies i m'envies també la teva adreça, please!

Feliç diumenge i feliç setmana!!!! Una abrçada!

CosinaRosina

1 comentario:

snd dijo...

cousin,

feia temps que ningu em tocava el cor.
cosinada without cousin toca la fibra a qualsevol. m'agues encantat estar... :(

anyway, amb una picture al blog, ho dono per superat. gracies per el post.

si, tens rao, no existeix el treball de la teva vida. jo tampoc l'he trobat... pero tampoc s'hi esta malament!

un petonet