23 mayo, 2007

inventing bocablos

Bueno, definitivament crec que estic malalta d'angles. No nomes em passo 9 hores al dia parlant en angles, sino que m'invento paraules. Com definirieu algo que us molesta i que fa soroll?

Molesta: Anoying
Soroll: Noise

Aqui va:
ANOISING

Soc dissenyadora de paraules!!!
Fins la professora de l'escola la fa servir. M'encanta.
La veritat es que m'estic flipant una mica perque ara penso que qualsevol idioma Europeu es facil. L'angles esta fet de espanyol, frances i alemany... i es super... llati... no se... despres de machacarme a diari amb els phrasal verbs i conjugacions de verbs impossibles (tipo I had had, He has forgotten, el preterito perfecto de la tercera columna del infinitivo) ara em veig capaz d'apendre fins grec! L'italia esta chupat, el portugues mes... de veritat, aixo de sapiguer idiomes, cal.

I ja he trobat el truqui per parlar com els Americans: Les paraules que volguis enfatizar d'una frase, les has de pujar de volum... mola. Em sento una mica estupida, pero al menys s'intenta. I la ultima... avui un del tren m'ha preguntat que si era d'Egipte... Seria Cleopatra mi bisabuela???

Whatever. Les ultimes noticies son que, abans que s'acavi aquesta setmana, el Ioni i la Laia, i el TT i jo: PERFI TINDREM BITLLETS PER ANAR A HAWAII. Em moro de ganes. Bueno, us ho podeu imaginar. No nomes venen, sino que anem a Hawaii... buf! La veritat es qeu aquest estiu pinta de muerte: venen ells, despres es solapen 3 dies amb la Kankan (i els seus lligaments trencats)i la Eva. A continuacio (o potser no), vindra el meu pare... i despres: rumbo a bcn. Para cuanto? Todavia no se sabe darlings. Para ganas de saberlo, las mias. Els de l'estudi encara no m'han preguntat, pero si em quedo, m'agradaria que em contractessin a tota costa. Potser hi ha la oportunitat d'anar a Irlanda. Qui lo sa...

Ah! I parlant de l'estudi. Ahir ja em vaig picar. Aquests americanitos no saben pronunciar la DR del meu nom. Em diuen Sanrrrrrrrrrraaaaaaa. Hola? Y la D??? :(
I ara em passo cada dia donan't-lis classes d'espanyol. El Mat es en Matias, el Dave Davis, Liz Elisabeth, Gina Gina, John Juan, Theresa Teresa i el mes gracios es el Brick... adivina: Ladrillo! Es bonissim. Ara estic mes contenta a l'estudi perque ja em donen curro de veritat. Lo de abans eren bromes. Ara ja faig projectes sola i ja em "conviden" a les reunions. Ahir vaig asistir al primer "brain storming" de logos. Ja tocava! A ver cuanto dura!

Quan pugui, us penjo algo del que estigui fet i unes fotos d'on treballo, vale?
No es la bomaba. No tenim super pantalles de 30 inches ultima generacion de Apple, pero l'equip rutlla que te las pelas. Els projects que fan son massa de peus a terra. A vegades m'agradaria que s'els-hi anes una mica mes la olla... Espero a la propera feina (potser a Irlanda), algo mes... con pintura en las manos.

Un peto people

No hay comentarios: