29 marzo, 2006

reminding london+friendly party




People, us he preparat dos fotos mes per el Blog referents a l'estancia d'un cap de setmana que vaig fer a London amb la meva sister preferida. Resulta que jo li vaig demanar d'aprendre angles al meu pare fa uns 3 anys i em va dir que seria una molt bona experiencia enviar-me a Covwntry:
- No carinyo, es molt a prop de London, t'encantara.......

Era un pueblacho perdut per UK. A sobre, vaig estar treballant en una empresa de maquines de no se que de cotxes (enginyeria). Angles vaig aprendre pero aburrit un rato. Total: Que de lo depre que estava, la Laura em va venir a fer una visitilla i vam estar a Londres 3 magnifics dies. He trobat (d'entre les fotos que em vaig portar de Bcn) aquesta, que m'ha fet gracia penjar-la per remarcar que mai saps que t'espera en la vida:
Lo que una vez pudo ser una ciudad de paso, ahora es tu casa, de paso, pero tu casa. Te gracia, no?

A part, he fet un recopilatori (falta gent) de les friends mes friends de totes les friends i recordar-vos que el diumenge 9 la liem a casa meva: mojitos, tarta, langostinos, cava, caviar, mucho alcol y nada de drogas.
Tinc moltes ganes de celebrar-ho amb TOTS, TOTS I TOTS.

Take care

PD PARA 5 MAGNIFICAS: Asi me gusta, contribuyendo al Blog que es gerundio!
PD PER KANKAN: Alba, tu si que ets un "mangarassu" d'aigua fresca. Ja veuras com despres de setmana santa ho veus tot de color de rosa (ah no que aquesta es la estelasar)..... pos...... Pantone process White, que te parece? :P Freak!!!!

2 comentarios:

Ion dijo...

a los talismanes también los quieres en la fiesta?

snd dijo...

mmmmmmmmmmmmmmm

VALE, VA...... SI!!!

TALISMANES QUE TRAIGAN BOTELLAS DE ALCOHOL DEL MALO. SINO NO TE DEJO ENTRAR EN MI CASA.

EI! QUE NO M'HAS DIT ENCARA QUE LI VAS REGALR A LA TEVA DONA!!!

:P
ja saps que estas convidadissim.... amigote de mi marido!

apa, cuida't casi negro!